Treci la conținut

Service-ul și asistența pe care le oferim

Management individual al proiectului, instalare profesională, training extensiv pentru angajați și gestionarea cuprinzătoare a problemelor pentru soluțiile Renal IT

  • Un singur partener de contact
  • Service și asistență complete

Planificare și proiectare

Odată ce se ia o decizie de implementare a TDMS, inginerii noștri de proiect efectuează planificarea și managementul de proiect pentru sistem în conformitate cu cerințele convenite. Prin urmare, luăm în considerare cerințele individuale referitoare la perioada de implementare și momentul în care sistemul ar trebui să funcționeze. Un partener de contact dedicat este disponibil pe parcursul întregii faze de proiect.

Instalarea hardware-ului și software-ului necesare

După finalizarea fazei proiectului și după ce furnizorii locali au tras cablurile necesare conform specificațiilor individuale, hardware-ul și software-ul sunt instalate și echipamentul medical extern este conectat la sistem.

Instruire

De îndată ce TDMS devine activ, consultanții noștri în domeniul software instruiesc toți utilizatorii viitori cu privire la modul de lucru cu TDMS. Desigur, un curs de instruire suplimentar la o dată ulterioară este disponibil în orice moment.

Service și asistență tehnică

Oferim o gamă cuprinzătoare de servicii tehnice, inclusiv o linie telefonică de asistență la distanță sau service la sediul clientului, atunci când este necesar.